اس ام اس خنده دار

 

قطعه هنرمندان در بهشت زهرا هنوز جای خالی داره!
از کسانی که هنرمند مردمی یا غیر مردمی می شناسند خواهشمند است با این ایمیل مکاتبه نمایند!
EZRAEIL@AKHERAT.COM
 

 
.

 

 

هنرمند بعدی را حدس بزنید!
شما می توانید گزینه مورد نظرتان را به شماره ۰۰۰۰ ارسال نمائید!
(عزرائیل)
 

 

 

 
.

 

 

یه نصیحت به تو نامرد:
نیم کیلو باش ولی مرد باش!
 

 

 

 

 
.

 

 

 

از شب پرسیدم: برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم
گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری!
 

 

 

 
.

 

 

 

 

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده/تو رختخواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من، چشماتو باز کن/اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگل شدی، برو لالا کن


 

 
.

 

 

 

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن می خوره!
پس
د
و
س
ت
د
ا
ر
ولش کن! بستنیش خوشمزه تره!
 

 

 

 

 
.

 

 

 

وقتی پیر میشی، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره دندون هات خراب بشه و از دست بره، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی چون آدم چیزی رو که نداره، هیچوقت از دست نمیده!
 

 

 

 

 
.

 

 

بخند!
بخند! بخند!
خدای من! خود میمونی!
 

 

 

 
.

 

 

 

توصیه هایی برای سادیسمی شدن!
۱- به دوستان دختر خود پیامک بزنید دختره پر رو دست از سر شوهرم بردار!
۲- به قهرمان دو المپیک فحش بی تربیتی بدید و پیاده فرار کنید!
۳- یکی از بدترین فال های حافظ را برای دوستانتان آماده کنید!
۴- هر وقت دوستانتان بدون شما عزم سفر کردند، یکی از بدترین خواب هایتان را برایشان تعریف کنید!
 

 

 

 
.

 

 

 

اگر آن داف شیرازی به دست آرد دل ما را/به خط چشم او بخشم دوتا بنز و سه مزدا را
 

 

 

 

 
.

 

 

 

 
سرت رو تکون بده
.
.
.
زود باش دیگه سرت رو تکون بده!
.
.
.
آخه دلم واسه صدای زنگوله ات تنگ شده!
 

 

 

 
من همه ش گفته بودم شکل تو پیدا نمیشه/هیچ کسی مثال تو خوشگل و زیبا نمیشه
میدونی چرا میگم که تو تکی مثال ماه/سرکاری، مثل تو اسکلی پیدا نمیشه

 

 

 

.
 

 

 

 

 

کمبود محبت شدید:
نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه!
 

 

 

 

 
.

 

 

O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بالاخره از دوریت مردم
 

 

 

 
.

 

 

 

هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست
حتی سیلاب پاکستان!
 

 

 

 
.

 

 

تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله!
 

 

 

 
.

 

 

 

زن به زرق و برق می اندیشد/مرد به قبض برق می اندیشد
زرق و برق و قبض برق = زر ورق!
 

 

 

 
.

 

 

دغدغه های پسر جوان: کار ندارم، پول ندارم، سربازی نرفتم، ماشین و خونه ندارم و...
دغدغه های دختر جوان: لاک ناخونم پاک شده، مهری سرویس طلا خریده، دخترخاله ام ماشین داره، مامان غذای خوب نمی پزه، عروسکمو هنوز نخوابوندم!
 

 

 

 
.

 

 

امروز سالروز تولد پت و مته
تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که می شناسی تبریک بگو!
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست!
 

 

 

 
.

 

 

 

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید
شامپو یدالله!
 

 

 

 
.

 

 

 

دقت کردی که قشنگترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکین؟
ماه یکیه، خورشید یکیه، زمین یکیه، خدا یکیه، مادر یکیه، پدر یکیه، منم یکی هستم!
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اس ام اس خنده دار,
ارسال توسط حسن هوشمند

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 39389
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1